Post by stanpapasdeiskin on Mar 6, 2022 9:37:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Axis \u0026 Allies 1942 Online ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Axis \u0026 Allies 1942 Online IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats toestaan ▞▞▞
▞▞▞ Axis \u0026 Allies 1942 Online 2022 version ▞▞▞
Perfecte aanpassing van het bordspel.
onspeelbaar
Geldverspilling...
Wordt niet geladen... laat het me weten als het probleem is opgelost, ik zou het opnieuw proberen
Axis & Allies 1942 Online حکمت عملی chgy
Niet zo goed. Ik hoopte dat het een beetje meer spelervriendelijk was, maar ach
Het lijkt nu stabieler met de recente update. Crash treedt op bij offline spelen (zonder account) en bij het overschakelen naar een andere app. Blijf de game updaten met fixes. Dank u.
Ja, dus ik betaalde de tien dollar voor het gemak van het spelen van as en bondgenoten op mijn telefoon. Ja werkt echter niet. Ik kreeg een fout om de src te lezen en als ik door hun website kijk, blijkt dat dit een app is die bedoeld is voor tablets, dus ja, houd daar rekening mee. Hoe dan ook, voor tien dollar is het ook niet de moeite waard om op stoom te komen, het is letterlijk een beter programma voor as en bondgenoten, gemaakt door fans van het spel dat gratis online beschikbaar is, triplea genaamd. Nog steeds boos omdat ik mijn tijd hieraan heb verspild, ik wou dat het werkte
Ik kan de tutorial niet eens voltooien, omdat ik er niet achter kan komen hoe ik de tank naar het industriële complex in Egypte moet mobiliseren. Probeerde overal te slepen en te drukken. Het doel van een tutorial is toch om me te leren om me niet te laten de-installeren
Liefde hou van dit spel. Roept zoveel jeugdherinneringen op. Dobbelstenen rollen zuigen dus wees voorbereid?
Het spel laat me niet door de tutorial komen. Ik kan gekochte eenheden niet plaatsen. Ik sla de tutorial over en het spel speelt "oke". Ik krijg soms foutmeldingen. Maar ik sluit gewoon de app en open hem weer en kan verder spelen. Ik heb tot nu toe alleen offline gespeeld
Op Steam is het spel best leuk, ik hoopte de hele dag door te kunnen spelen toen mijn beurten kwamen, maar de knop om in te loggen op Steam doet niets. Het maakt niet uit hoeveel er op wordt gedrukt, het enige wat het doet is blauw knipperen. Er verschijnt geen extra login of website. Totdat dat is opgelost, is het spel in principe waardeloos als je met je Steam-vrienden wilt spelen zoals geadverteerd.
Wat een geweldige haven. Heel erg bedankt voor het harde werk om dit samen te stellen.
Kan geen account maken met mijn naam. Geef een melding dat mijn naam ongepast is. Met name mijn achternaam. Sorry dat ik geboren ben.
Spel crasht onmiddellijk; laadt niet verder dan de aanvankelijke rode voortgangsbalk. Onspeelbaar. Ik wil mijn geld terug.
Best goed als je er eenmaal aan gewend bent. Is er een manier om van dat witte vak in het midden van het scherm af te komen dat de status laat zien? Het is overbodig.
Graphics en spel zijn verschrikkelijk. 1941 is veel beter.
Ik kan het spel niet laden, eindeloze foutmelding, hetzelfde als andere klachten hier, je hebt het probleem niet opgelost
Geweldig, net als het bordspel. Slechts één probleem met de randomisatie, er gebeuren altijd lage kansrollen. 1 Amerikaanse infanterie gooit om te raken en 7 Japanse infanterie gooit 7 keer achter elkaar, waardoor ik verlies. Los dit op en het is een 5-sterren.
De spelervaring is verschrikkelijk, na een tiental pogingen ben ik niet in staat geweest om een beurt te voltooien en eenheden te plaatsen
Het spel werkte niet voor mij. Geprobeerd solo te spelen kreeg een foutmelding over een soort .scr-bestand
Het is een leuk spel, maar het crasht elke keer als ik het speel. Het opnieuw moeten opstarten maakt het vaak het geld niet waard.
Axis & Allies 1942 Online Stratégie zikh
Offline modus werkt niet. Blijf fouten krijgen.
Dit spel is al 15 jaar gratis. En plotseling gaat een elite er munt op slaan. Het werd gefinancierd de donatie run. Wanneer wordt dit klassieke bordspel betaald voor hebzuchtige opperheren? Wanneer gaan jullie ons weer spellen laten SPELEN in plaats van betalen?
Ja een bug. Probeerde de gevechtsfase opnieuw te spelen en het crashte. Ik kijk er echt naar uit om in deze game aan de slag te gaan.
Teleurstellend. De mechanica van het spel is contra-intuïtief, een probleem dat nog wordt verergerd door een slechte tutorial. Ik had plezier in het spelen van dit spel in een eerdere computerversie. Het spel crasht met een rente-dodende frequentie. Het spijt me dat ik geld heb uitgegeven om de app te downloaden. Het is een trieste versie van wat ooit een meeslepend spel was.
Ik ben Beamdog zo dankbaar voor het realiseren van dit spel. De game is absoluut de moeite waard voor zowel diehard fans als nieuwe spelers. Ze bevatten elementen zoals "leer hoe te spelen" en gemakkelijk toegankelijke tooltips voor elke eenheid, zone of zowat elk element van het spel, wat dit een geweldige introductie maakt voor iedereen die de kerngame-mechanica wil leren. Er zijn modi voor één speler en online spelen, iedereen die op zoek is naar een geweldige turn-based strategie-ervaring, BEGIN HIER!
Ik heb problemen met het koppelen van mijn computeraccount aan mijn mobiel. Als ik via steam op inloggen klik, gebeurt er niets. Heeft iemand dit probleem? Het enige wat ik kan bedenken is dat mijn Google Play-e-mail en mijn Steam-e-mail anders zijn. (Bewerken: probleem opgelost met 5 sterren door het Beamdog-team. Ga zo door met het goede werk, ik weet zeker dat jullie allemaal hard werken.)
Gameplay heeft geen zin.
Was geweldig totdat ik online kon spelen. Telkens wanneer ik me aanmeld met Google, wordt herkend dat ik offline ben, zelfs nadat ik de app meerdere keren opnieuw heb opgestart. Het lijkt erop dat anderen soortgelijke buggy-problemen hebben. Ik hoop dat de ontwikkelaars hieraan werken, want ik ben opgewonden om te zien waar dit naartoe gaat. Het zou geweldig zijn als ze een functionele wereldwijde editie uit 1940 zouden maken.
Spel laadt niet. Krachten worden elke keer opnieuw geladen. Wanneer ik het spel voor het eerst probeer te starten, krijg ik de foutmelding: "Kan element niet laden met: IMG Laad het spel opnieuw." Hij start helemaal niet op. Bij gebruik van een Samsung Galaxy Tab A. Laatste update heeft een nieuw probleem veroorzaakt. Wil nog steeds niet laden. Nieuwe fout zegt: Onverwerkte afwijzing Kan eigenschappen van undefined niet lezen (lees 'src') Laad het spel opnieuw.
Dit moet binnen de esports-gemeenschap zijn Ik heb 25 jaar op deze game gewacht op mobiel, console en pc Ik heb nog steeds mijn spelborden, maar met niemand om mee te spelen vanwege de hoeveelheid fysieke gameplay-ondersteuning voor deze game spelers Ik hou van schaken en dit spel is schaken op steroïden. Ik ben zo blij met mijn aankoop en ik zou heel graag willen dat ECHTE gamers dit spel @beamdog steunen. bedankt. Ik zal je werk steunen en veel mensen over deze game vertellen. Ik heb ook de pc-versie gekocht
Om Nom: Run Action evbd
Gameplay is geweldig, hou van alle instellingen en keuzes. De enige klacht is dat als je je telefoon vergrendelt of naar een andere app overschakelt, het spel crasht wanneer je ernaar terugkeert.
Werkt niet op mijn Galaxy Tab A. Lijkt te laden, maar dan word ik gevraagd om opnieuw te laden en ik kan niet met de game communiceren, behalve om hem voortdurend opnieuw te laden Bewerken: geïnstalleerde update, krijg een nieuwe foutmelding met de tekst 'onverwerkte afwijzing kan niet worden gelezen eigenschappen van undefined (lees 'src') herlaad het spel a.u.b.
Hou ervan. De Engelse AI heeft wat werk nodig, het zit eigenlijk rond niets te doen
Axis & Allies 1942 Online Stratégie zikh
Bugs, maar het spel is complex en leuk. Het is het waard naar mijn mening.
Ben dol op het bordspel en deze app-versie. Enkele opmerkingen hier over bugs, maar na ongeveer 15 uur spelen lijkt alles goed te werken op mijn Pixel 4a.
Ik kan nu niet vooruitlopen op games sinds de nieuwe seizoensupdate. Ga terug naar de eenvoudige manier. Ik speel op mijn telefoon en ik kan ook niet zien wat ik typ als ik forfiet-game typ. Juat gaat terug naar hoe het was en gebruikt misschien zelfs een conformatie voor de verbeurdverklaring.
Echt een goed spel, zeker zijn geld waard. Het is grotendeels trouw aan het origineel en zeer verslavend. Verliest een ster voor regelmatige crashes of 'onverwerkte fout'-probleem, wat betekent dat je het spel opnieuw moet starten. Gaat terug naar 5 sterren als dat probleem is opgelost
Na de update kan het spel niet meer worden verspeeld, ondanks het meerdere keren intypen.